صفر تا صد واردات کالا

بخش تامین شرکت ایمپکت به شما کمک می کند تا منابع محصولات، لوازم و تجهیزات خود را با هزینه کمتر، کیفیت بهتر و همین ‌طور ویژگی‌های مورد نظر خود تهیه نمایید.

بعضی از شرکت‌های همکار شاید فقط با چند کارخانه ارتباط داشته باشند  و فقط از همین منابع محصولات مورد نیاز شما را تامین کنند ولی در ایمپکت ما هیچ گونه قرارداد انحصاری نداریم و بهترین تامین‌کننده‌ها را برای شما پیدا می‌کنیم.

متخصصان ما به شما کمک می‌کنند تا با کارآمدتر کردن فرایند تامین منابع در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید ما با تامین کنندگان کالا مذاکره می‌کنیم تا کالا، مواد و خدمات مورد نیاز اعم از واردات بذر و سموم، واردات قطعات یدکی، تامین مواد اولیه از اروپا و واردات مکمل و ویتامین دام و طیور و آبزیان شما با بهترین قیمت، کیفیت و کمترین زمان تحویل شما گردد.

گروه مشاوره تاثیر

کارگزاران حرفه ای ما که به طور اختصاصی برای مشتریان گرامی گروه ایمپکت مشغول خدمت می‌باشند، در کشور های زیر مستقر و آماده ارائه سرویس می‌باشند

گروه مشاوره تاثیر واردات کالا از اروپا

لازم به ذکر می باشد، ایمپکت در سه کشور انگلستان، هلند و کانادا دفتر ثبت شده همراه با مجوزهای قانونی دارد.

مزایای مشاوره واردات کالا گروه ایمپکت

گروه مشاوره تاثیر مشاوره واردات کالا

دیگر زبان یک مانع نیست، کارگزاران محلی ما مترجم شما خواهند بود و در تهیه پیش‌نویس مذاکرات شما را همراهی خواهند کرد تا مجبور نشوید جهت واردات کالا روند خسته‌کننده بررسی قوانین و مقررات کشورهای مختلف را طی کنید.

گروه مشاوره تاثیر مشاوره واردات کالا صنعتی

ما تولید کنندگان واقعی را برای محصولات شما شناسایی می کنیم تا مدیریت تولید محصولات مورد نیاز شما را بر عهده بگیرند.

گروه مشاوره تاثیر

کارگزران گروه ایمپکت، کیفیت محصولات شما را طبق سلیقه و سفارش شما بررسی خواهند نمود و مدیریت حمل و نقل کالای شما را از طریق زمینی (ریلی و جاده‌ای)، دریایی و هوایی مدیریت خواهند کرد.

گروه مشاوره تاثیر مشاوره واردات کالا ثبت شرکت

شما دیگر مجبور به چانه زنی زمان گیر برای قیمت نخواهید بود و از همه مهم‌تر ما به شما کمک می کنیم تا شما با اطمینان خاطر و سرعت بیشتر به مدیریت پروژه خود برسید.

گروه مشاوره تاثیر

ما می‌توانیم طراحی زنجیره فروش و تهیه استراتژی زنجیره توزیع شما را آماده و در امور نقل و انتقالات مالی و مدیریت انبارداری همراهیتان کنیم.

دیگر خدمات واردات کالا

اخذ نمایندگی فروش شرکتهای خارجی

متاسفانه به دلیل تحریم‌های اعمال شده به جز موارد خاص، فعلا امکان اخذ نمایندگی موجود نمی‌باشد.

اخذ نمایندگی انحصاری شرکتهای خارجی

متاسفانه به دلیل تحریم‌های اعمال شده به جز موارد خاص، فعلا امکان اخذ نمایندگی موجود نمی‌باشد.

آخرین مطالب

گروه مشاوره ایمپکت مفتخر است در