دیجیتال مارکتینگ

با توجه به رشد ارزش روزانه بازار کسب و کارهای دیجیتال و همچنین بستر مناسب تبلیغات آنلاین در عصر جدید، اقبال به دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و برندسازی آنلاین گسترش یافته است. متاسفانه اکثر هزینه ای که در این بخش صورت می‌گیرد با توجه به سیستماتیک نبودن تبلیغات در این فضاها باعث شده که نه تنها سودی نصیب شرکت‌ها نگردد بلکه حتی بازگشت هزینه‌ها را نیز پوشش ندهد.

گروه مشاوره تاثیر

گروه ایمپکت آمده است تا در عرصه بازار یابی دیجیتال تا حصول نتیجه مطلوبتان در کنار شما باشد.

از جمله خدماتی که ما در این بخش به شما ارائه می‌کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

SEO

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO)، دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن را برای شما به ارمغان می‌آورد و ما می‌خواهیم این اتفاق را برای تجارت شما رقم بزنیم. کارشناسان سئوی ما در ایمپکت با همکاری شما تلاش می‌کنند تا یک استراتژی موثر در زمینه بهینه سازی سئو برای کمک به شما در رسیدن به یک رتبه مناسب را ارائه نمایند. خدمات ما در این قسمت در سه قسمت زیر خلاصه می گردد؛

  • On page SEO
  • Off page SEO
  • Technical SEO
گروه مشاوره تاثیر
گروه مشاوره تاثیر

Pay Per Click

مشتریان ما عاشق رویکرد ما در بازاریابی PPC (تبلیغات کلیکی) هستند. ما یک آژانس دقیق PPC هستیم که دوست داریم در تحقیقات خود دقیق باشیم ، نتیجه می گیریم و دقیقاً به شما نشان می دهیم که پول خود را در کجا خرج می کنید. بسته به اندازه کمپین شما، با هزینه مدیریت حساب PPC موافقت خواهیم کرد و تمام. تمام هزینه ای که برای تبلیغات پولی خرج می کنید مستقیماً توسط شما به موتور جستجوی مربوطه پرداخت می شود، بدین معنی که بودجه مدیریت جستجوی پرداخت شده خود را کاملاً کنترل می کنید.

در این بخش با توجه به بودجه شما برای کمپینتان ما به شما کمک می‌کنیم که در چه قسمتی هزینه صورت پذیرد. همچنین خدمات پرداخت موتورهای جستجوگر مانند خرید تبلیغات در گوگل نیز توسط تیم ایمپکت قابل انجام می‌باشد. در این بخش بیشتر تمرکزمان بر روی تبلیغات گوگلی Adwords و Adsense خواهد بود.

رسانه اجتماعی (Social Media)

با وجود بیش از 1.6 میلیارد کاربر فیس بوک، 310 میلیون کاربر فعال ماهانه توییتر و بیش از 400 میلیون کاربر اینستاگرام در هر ماه، ایمپکت به شما کمک می‌کند تا از این پتانسیل عظیم استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با بخش تجارت الکترونیک گروه ایمپکت در تماس باشید.

گروه مشاوره تاثیر
گروه مشاوره تاثیر

Email Marketing 

بازاریابی ایمیلی 

ایمپکت آماده است تا با تعریف کمپین شما و اجرا و  ارائه گزارشات ، شما را در جهت رسیدن به اهدافتان یاری کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان در این خصوص و یا دریافت اطلاعات بیشتر با ما از طریق ایمیل  info@impact-group.ir و یا تلفن 02186086961 تماس حاصل فرمایید.

آخرین مطالب

گروه مشاوره ایمپکت مفتخر است در