خدمات مشتریان

برخی از کسب و کارهای بزرگ اعتقادی به داشتن بخش خدمات مشتریان ندارند، در حالی که بیشترین انتقادات به این سازمان‌ها از سوی مشتریان مطرح می‌گردد. به خصوص در حال حاضر که هر نوع اعتراضی ممکن است باعث به وجود آمدن یک هجمه در فضای مجازی برعلیه آن‌ها گردد که حتی در بعضی موارد باعث آسیب دیدن برند شده و یا هزینه بسیار زیادی را به شرکت جهت بهبود اوضاع تحمیل کرده است.

همچنین در کسب و کارهای کوچک که معمولا مدیران و کارمندان با تمام وجود در خدمت تجارت خود هستند و کسب و کارشان در حالت شکننده‌ای قرار دارد هم ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بسیار حیاتی است. پس فارغ از وسعت کسب و کار، داشتن بخش خدمات مشتریان برای شما امری ضروری است.

گروه مشاوره تاثیر مشاوره مارکتینگ و برندینگ

یکی از اصول مهم فروش به این مهم اشاره دارد که حفظ مشتریان کنونی به مراتب راحت تر و کم هزینه‌تر از یافتن مشتریان جدید است و به همین دلیل پاسخ‌گو بودن در بخش خدمات مشتریان یکی از کم هزینه ترین قسمت‌هایی است که به فروش شما کمک می‌کند. چرا که اگر مشتری شما را پاسخ‌گو بداند حتی اگر در بخش‌هایی دارای ضعف باشید از آن چشم پوشی خواهند کرد یا بابت خرید از شما بهای بیشتری را می‌پردازند. پس بهترین سناریو این است که حتما تیم آموزش دیده از کارمندانی که آموزش دیده‌اند با مشتریان شما ارتباط داشته باشند، چرا که همیشه حق با مشتری است.

گروه مشاوره تاثیر
گروه مشاوره تاثیر

تیم ایمپکت آماده است تا در این مورد خدمات مشاوره‌ای و یا اجرایی را متناسب با نیاز شما در قالب موارد زیر ارائه نماید:

  • ایجاد تیم خدمات مشتریان و ارائه استراتژی خدمات مشتریان
  • برون سپاری خدمات مشتریان

جهت دریافت مشاوره رایگان در این خصوص و یا دریافت اطلاعات بیشتر با ما از طریق ایمیل  info@impact-group.ir و یا تلفن 02186086961 تماس حاصل فرمایید.

آخرین مطالب

گروه مشاوره ایمپکت مفتخر است در